bershka chamel

Ice cream - pastels, neon and fake chanel

20:42Hypnotizing Fashion





Dziś wybrałam się na lody. I tak mnie jakoś natchnęło, żeby ubrać się w kolory takie, jakie mają smaki w okolicznej lodziarni (aż taka głodna słodkości byłam ;) )
A więc jagodowe, śmietankowe, truskawkowe i cytrynowe...
Niestety smerfowych jak buty nie było ;P

marynarka - Reserved
bluzka fake Chanel
poszarpane jeansy - Stradivarius
różowa bransoletka - Hale Banacha
zegarek Jelly Watch
turkusowe buty - Bershka
okulary - Gucci (mój zakup sprzed kilku lat)
lody - cukiernia Hela ;)
lakier do paznokci - Rimmel









You Might Also Like

5 Comments

  1. super wygladasz :) chcialabym zobaczyc Twoj makijaz z bliska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny zestaw:) Obserwuje w zwiazku z akcja na forum MP i zapraszam do siebie:)

    http://joannas-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne buty <3
    (trafiłam tu z forum MP, obserwuję i zapraszam do siebie:* )

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz:)

    Zapraszam
    http://www.perfectdessous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny look!kobiecy i odważny

    velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :) Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3

Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)

recent posts

google+

Obserwatorzy

Formularz kontaktowy