chain hat

This is SWAG girl bebe!

18:35Hypnotizing Fashion

swag girl

Hi ! So outfit of the day is in a swag style.  Cap with chains fit very well. I can wear also t-shirt with number, but I think that is more interesting. Tunic with big tattoo print and vinyl transparent leggings with black and gold sneaksers, add more energy for this set. 

handbag /torebka - Zara
bracelets / bransoletki - local shop
blouse / tunika- bloggershop.pl
hat /czapka - bloggershop.pl
sneakers - deezee.pl

Hej ! :) Trochę lansu nigdy nikomu nie zaszkodzi ;) Tak więc dziś w stylu swag! Baselballówka z łańcuchami pasuje tu idealnie! Mogłam założyć jakiś t-shirt z numerkiem, ale byłoby to zbyt oczwiste, więc jest tunika ze wzorem i lateksowe legginsy z przeżroczystymi wstawkami. Czarno złote sneaksersy i charmsy wprowadzają trochę koloru do tej stylizacji. Jest wygodnie i jest trendy. Ciekawa jestem co Wy myślicie o takiej modzie ?

Następna stylizaja, którą dla Was przygotowałam, również będziew tym stylu, ale będzie "nieco" ostrzejsza i jeszcze bardziej wyrazista :) Kolorystykaco prawda zbliżona, ale spróbowałam do niej przemycić trochę sexapeal'u i lat 80's ;) z resztą  w następnym poście zobaczycie sami ;)
Póki co Was ściskam, lecę do kociaków i kolejnego psiaka, którego przygarnęłam. Czeka go operacja, bo ma złamaną w kilku miejscach łapkę :/ 
ps. jak znajdę tylko czas nadrobię zaległości i odwiedzę bloga, każdej z Was, która była u mnie ;)

xoxo my fashion bloggers ;)
P.

swag style


swag


swag fashion

hypnotizing fashion

hermes

girls



chain cap

You Might Also Like

24 Comments

  1. Fajna tuniczka,czekam na nastepny post,zapowiada sie ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi, I just saw you on chicicimo, and I really like your style, so I came to see your blog... I have a blog too if you wanna come to visit, I´m already following you on chicicimo so I hope you follow back, and you are so welcome in my blog anytime you want ok! kisses
    www.petitgraphie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz.... idealnie

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim wydaniu też prezentujesz się świetnie ! Fajnie ,że trochę przełamałaś ten styl "po swojemu" :-) Jak dla mnie mega zestaw !
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie!
    A w bluzce się zakochałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. genialnie wyglądasz! a oczy normalnie jak 5cio złotówki<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Tunika najlepsza !

    http://brightlikesun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. takie zestawy są dla Ciebie stworzone <3 idealnie wyglądasz <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kobieto, Ty nawet w worku na ziemniaki będziesz wyglądać bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale z Ciebie laska, świetna czapka! uwielbiam Twoje pięknę dużę oczy :) buźka i zapraszam do mnie xxx

    OdpowiedzUsuń
  11. Mistrzostwo! Wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana jesteś obłędna! Uwielbiam Cię!!!

    Pozdrawiam,http://malvineee.blogspot.com/ ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. w rozpuszczonych włosach wyglądasz zjawiskowo! świetny zestaw! szalenie zmysłowy!

    OdpowiedzUsuń
  14. czapka super!!!♥ ♥ ♥ z całusami, Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacja, masz konsekwentny styl i to bardzo się mi podoba! Mam słabość do lat 80 tych ale mało odwagi by tak siwe ubierać. Wyglądasz świetnie, pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. HOT!!!
    wyraża więcej niż tysiąc słów
    <3

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Niezła stylówa :D
    a bluzka rewelacyjna :))

    OdpowiedzUsuń
  18. wow !! wyglądasz świetnie :)

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Miał być pazur i jest! Genialne legginsy! pzdr

    OdpowiedzUsuń
  20. Miał być pazur i jest! Genialne legginsy!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :) Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3

Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)

recent posts

Obserwatorzy

Formularz kontaktowy