isabel marant mickey mouse

Street fashion - stylizacja oversize sneakersy

15:35Hypnotizing Fashion

stylizacja oversize sneakersy

Często mnie pytacie jak ubieram się na co dzień. Najczęściej są to ciuchy oversize i na luzie :) Postanowiłam wrzucić szybką stylizację z takiego codziennego dnia, kiedy nie załatwiam nic zawodowo.  Zapraszam też na drugi post relację ze spotkania z Georgem Kotsiopoulosem z Fashion Police ! :) KLIK

_____________________________________________________________

You often ask me about my everyday look. Most I wear oversize clothes :) So today my OOTD quick set.  Please check also my photoreport of the meeting with George Kotsiopoulos from Fashion Police! :) CLICK

sneakers - Isabel Marant
handbag | torba - Vince Camuto
Mickey Mouse Jeans - ebay.com
hoodie | bluza - męża ;)

torba blog

isabel marant stylizacje



You Might Also Like

14 Comments

  1. Super, na luzie i stylowo :-) Podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię taki styl w zwykłe, codzienne, zabiegane dni :)
    bluza jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam oversize ciuchy!
    Wygladasz super cute!
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się takie zwykłe stylizacje, ale za nic w świecie nie pasują do mojej twarzy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Poleczko, idealny zestaw sporty glam!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba. Nie jestem fanka tego typu butów, ale u Ciebie jakoś tak fajnie wyszło;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietna stylizacja uwielbiam takie<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, na luzie, ale niebanalnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz rewelacyjnie, niezależnie od sytuacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja codzienna! Bardzo fajne spodnie i buty :-) Ja ostatnio też bardziej przekonuje się do takich wygodnych zestawów :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się cały zestaw, jednak buty zdecydowanie wygrywają :D Blog jest na prawdę świetny i coś tak czuję, że będę odwiedzała go regularnie ;)
    Zapraszam: http://fad-fashions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :) Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3

Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)

recent posts

Obserwatorzy

Formularz kontaktowy