photoshoot on the roof sesja zdjęciowa na dachu

SUNKISSED - Fashion photoshoot on the roof | sesja na dachu

17:52Hypnotizing Fashion



Hej Kochani,
 Dziś sesja zdjęciowa na dachu. Wersja z szpilkami i ze sneakersami. Stylizacja taka trochę na szybko, ale mam nadzieję, że przejdzie;) Ja chyba osobiście wolę wersję na sportowo.
 Marynarka wyszperana w second handzie i jeansy z wysoką talią.

ps. Dzięki Kuba, za udostępnienie dachu ;))

buziaki i miłego wieczoru :*
Pola

jeans - H&M
sneakers - Isabel Marant
jacket | marynarka - second hand
shirt | koszula - choies.com




You Might Also Like

20 Comments

  1. chyba wolę wersję ze szpilkami - bo noga wygląda w nich o wiele smuklej :) no i na dłuższą wygląda!

    ale najbardziej podobają mi się spodnie - może to dlatego, że ja uwielbiam wszelkie wysokostanowe modele ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podoba jedna i druga wersja. Też muszę się wybrać na jakieś zdjęcia na dachu :p:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna koszula!

    _________
    a u mnie?
    moda w połączeniu żółci i bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hihi, bardzo ladne zdjecia!
    Gdzie mozna takich kolegow znalezc co dach udostepnia? :D

    visit me soon on
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sesja świetna! Marynarka i koszula są cudne!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDOWNE ZDJĘCIA KOCHANA, WSPANIAŁE MIEJSCE

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam wysoki stan i do tego kwiecisty wzor i kolnierzyk ! wszystko super!! marzy mi sie sesja na dachu ,ale nie wiem czy dalabym rade:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaram się pierwszym zdjęciem, jest cudne!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak ja Ci zazdroszczę takiego miejsca i takiego widoku

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na sesję zdjęciową :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely and cool photoshoot.
    Nice hair.

    OdpowiedzUsuń
  12. masz piękną figurę! Koszula cudownie leży! ;) do tych buów mam słabość od zawsze ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. strasznie podoba mi się klimat zdjęc, super :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :) Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3

Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)

recent posts

Obserwatorzy

Formularz kontaktowy