featured jeansy wysoki stan

MUST HAVE - szorty jeansowe z wysokim stanem

19:23Hypnotizing Fashion

jeansowe szorty z wysokim stanem ćwieki

Szorty jeansowe z ćwiekami i wysokim stanem. To 4 w 1 letnich Must Have. 

Takie szorty można zrobić w domu samemu. Łączą one kilka trendów tego sezonu. Wysoki stan, poszarpania, jeansy, no i ćwieki. Te ostatnie, może nie są najmocniejszym trendem ( na te sezon projektanci tacy jak Dolce&Gabbana, Jean Paul Galutier oraz dom mody Gucci proponują bardziej kolorowe ćwieki i kamenie), ale w stylistyce codziennej nadal dość mocno się utrzymuje. Tak to już jest z modą, taką na co dzień, że nie muszą to być ( i całe szczęście) wszystkie hity z pokazów. Możemy ubierać się luźniej, a swobodniej i wrzucać na siebie co nam pod ręką, lub co poprawiam nam humor. A ja w tej stylizacji mam świetny nastrój ! Takie printy i młodzieżowe stylizacje również nas odmładzają i dodają energii. 

ps. Zakochałam się ! Po raz enty w rzeczy z emblematem Micky Mouse :) Tym razem przez świetny kolor i naprawdę dobrą jakość. 
A szorty jeansowe z wysokim stanem i ćwiekami to mój letni must have. Uwielbiam je. Jak dobrze, że w końcu jest ciepło i mogłam wyjąć je z szafy. 
A za chwilę nowa stylizacja, zaglądajcie :)

Życzę Wam energicznego i miłego weekendu! 
Całuję Pola :*



sweatshirt | bluza - www.shein.com
handbag | torba - Moschino
studded shorts | szorty - Calvin Klein + diy
sneakersy - Isabel Marant

hypnotizing fashion stylizacje

blog modowy stylizacje lato


młodzieżowa stylizacja na lato

mickey mouse stylizacje

stylizacje ze sneakersami

stylizacje z adidasami

blog modowy


You Might Also Like

26 Comments

  1. No taaakie szorty to ja lubię! :) Genialnie wyglądasz i bluza fajna i okulary też! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne szorty! Napisz proszę skąd okulary ! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ! :*

    ________________
    Fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja takie szorty na pewno założe pod ciąży, teraz choć bym chciała to się nie dopnę, gdyż mam strasznie nisko brzuch :( Bluza genialna :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie grają te żółte okulary z bluzą. Motyw Disneya jest na topie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz tak słodko, że ma się ochotę Cię schrupać ;)
    Szorty i bluza rewelacyjne :)
    http://muchasizeplus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie zestawienie, ta buza jest fantastyczna!

    Zapraszam na nowy post:
    http://zielynskap.blogspot.com/2015/06/zajecia-z-elementow-makijazu.html

    OdpowiedzUsuń
  8. całość świetna ♥. bluza i okulary - najlepsze!

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluza <3
    Szorty - boskie
    Całość jak dla mnie prezentuje się idealnie

    Dodaję do grona obserwowanych :)
    Pozdrawiam :*
    http://paaulina-pauline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz fenomenalnie! Znalazłam ten look na modnej polce, i coś co przykuło moją uwagę to właśnie bluza :) uwielbiam sportowy styl :) Pozdrowienia z Krakowa :)

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne szorty, a z bluzą wyglądają czadersko!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow świetna bluza i szorty !!! pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  13. o rany zakochałam się w tym secie! jest perfekcyjnie dopracowany!

    OdpowiedzUsuń
  14. niesamowicie w tym wyglądasz! a okulary.... <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealna bluza!
    Świetnie wyglądasz kochana!

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja :)
    http://pannaem-pannaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Eksperymentowałaś z szerszymi bluzkami? Mi np bardzo się podoba kolekcja dziedzic pruski, jest lekko kontrowersyjna, ale jednocześnie fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie, młodziezowo, ale z pazurem stworzyłaś to zestawienie! Swietne spodenki, po prostu rewelaja! sliczna bluza :P

    pozdrawiam
    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :) Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3

Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)

recent posts

Obserwatorzy

Formularz kontaktowy