BLOG O MODZIE sukienka

MAXI DRESS - długa sukienka maxi | BLOG O MODZIE

20:58Hypnotizing Fashion


Hej Kochani :) Witam Was w nowym roku! Mam nadzieję, że 2016 będzie pomyślny dla Was i dla mnie też, a blogu będzie obfitował w ciekawe stylizacje, które przypadną Wam do gustu. Wszystkiego dobrego i dzięki, że jesteście  <3
Pola


OUTFIT | STYLIZACJA
Wpadła mi w oko ostatnio świetna letnia długa sukienka, którą zamówiłam. Nie chcąc czekać do wiosny z pokazaniem jej Wam, postanowiłam wymyślić sposób, do czego ją założyć, aby nie zamarznąć i stworzyć stylizację, w której można chodzić. Zdjęcia robiliśmy jeszcze przed świętami, gdy temperatury były plusowe. Choć i tak było zimno, więc trochę "na szybko". Zadanie nie było jednak proste, gdyż tego typu sukienki kompletnie nie pasują do zimowych płaszczy, nie mówiąc już o kurtkach puchowych. Padło więc na kurtkę skórzaną. Sandały, które w warunkach letnich byłyby do niej idealne, zamieniłam na zamszowe kozaki za kolano. Duża skórzana torba w kolorze butelkowej zieleni ożywia brązy. Całość utrzymana jest w klimacie lat 70' z odrobiną stylu boho.

jacket | kurtka skórzana - Boss
dress | sukienka - shein.com
handbag | torba - Tommy Hilfiger americanoutlet.pl





You Might Also Like

19 Comments

  1. wow wyglądasz zjawiskowo w tej sukience;) piękne masz kozaki:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia :) śliczna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Such a fantastic dress hun! You look beautiful as always.

    Kisses and happy 2016 <3

    Love, Tamara Chloé

    www.tamarachloestyleclyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie sądziła bym, że sukienka maxi z kozakami będzie tak idealnie pasować :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. OOO Matko! Set genialny!
    Sukienka idealnie wpasowana z kozakami!!!
    Cudna jesteś! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tej stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje stylizacje ! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com
    NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG !!! Genialna stylizacja !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjny look, sukienka kapitalna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna stylizacja! Nigdy nie myślałam o sukience maxi o tej porze roku.

    http://thefashionconvert.blogspot.co.uk/
    http://secretbeautylife1.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna kiecka, bardzo w moim stylu, z boho się nie wyrasta, jak widać do kozaków też pasuje i do skórki. Fajnie, pozdrawiam Babooshka Marzena

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz bosko. Wszystko idealnie współgra.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne kolory, swietna ta sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. First of all, you look gorgeous in that dress! Very elegant! :)

    And secondly, I'm so in love with those boots.. that stiletto heel is magnificent! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  15. torby typu shopper to moja miłość! ostatnio taką trochę bardziej koniakową dostałam na schaffie i jest przeeee :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Maxi sukienka na reszcie jest bardzo modna :D Od lat czekałam na ten moment.
    Zapraszam do odwiedzin, Patrycja.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna sukienka, pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Boskie sukienki, każda dziewczyna powinna mieć taką w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :) Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3

Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)

recent posts

Obserwatorzy

Formularz kontaktowy