BLOG O MODZIE khaki

Divine khaki

22:29Hypnotizing Fashion


Szaruga, deszcz i ziąb... Khaki to idealny kolor na takie dni. Dobrze się komponuje, wtapia w otoczenie. Z czernią, potrafi zachwycać stonowaną elegancją. 
Nie ukrywam, że nie lubię jesieni. Choć jeśli chodzi o modę i stylizacje, to daje chyba największe pole do popisu. Tylko problem w tym, że nie zawsze się chce (jesienna "deprecha" daje o sobie znać). Z tego powodu, dziś też nie będę się rozpisywać. Trzeba zatem czekać na pierwszy śnieg, albo gdzieś wyjechać i odprężyć się, zmienić otoczenie i ... cokolwiek.
Jednak, żeby nie było tak posępnie. W następnym poście będzie pastelowo i zabawnie.

OUTFIT | STYLIZACJA
jacket | marynarka - zalando.pl
trousers | spodnie -  Top Shop (Joni) zalando.pl 
handbag | torebka - Moschino
ankle boots | botki - deezee.pl












You Might Also Like

20 Comments

  1. o raju... ale piękność :) niebywała uroda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te kolory:) Świetne streetowe zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej jesieni przypadł mi do gustu ten kolor ;)
    Uwielbiam takie zdjęcia z street look !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz rewelacyjnie! Stylizacja jest naprawdę fajna :)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealny zestaw, wszystkie elementy bardzo podobają mi się, super !

    OdpowiedzUsuń
  6. You look perfec tin navy green! Great blog you have, stay inspired!


    xoxo,

    www.fashionerza.com

    I can rock any outfits, come follow my online diary

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zestawienie kolorystyczne. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog i stylizacja cudna! Jesteś bardzo śliczną kobietą i z chęcią będę się Tobą inspirować :)
    Obserwuję :)

    ZAPRASZAM Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz przecudownie! Botki i szal są świetne:)
    Ja w tym sezonie też pokochałam khaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. So amazing outfit and so incredible shhoting. You are really beautiful in these photos!!! Have a nice day, kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  11. Pola, wyglądasz pięknie!!! Natchnęłaś mnie na kolor khaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdjęcia, podobają mi się zarówno ujęcia jak i stylizacje na nich przedstawione.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. genialny look i piękne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizacje i ciekawe połączenie kolorów :)

    http://nikoleannj.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się ten szal/narzutka. Zwłaszcza teraz w czasie straszliwych mrozów byłaby idealna, ale jakoś nie umiałam znaleźć w sklepach takiej, która w pełni by mi odpowiadała ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio właśnie widzę coraz więcej inspiracji z kolorem khaki, jest bardzo oryginalny. Wydaje mi się jednak że to kolor który ciężko łączyć z innymi kolorami...

    Same stylizacje...bardzo przebojowe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pieknie wygladasz w tej stylizacji - widac, ze z glowa dobierasz te elementy ;) jedyne co bym zmienila to torebka na cos w takim stylu: https://studiopiel.com/19-torebki-skorzane-damskie Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :) Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3

Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)

recent posts

Obserwatorzy

Formularz kontaktowy