7 SECRETS... Versatile Blogger

22:49Hypnotizing Fashion




Na początku chciałabym bardzo podziękować za nominowanie do Versatile Blogger przez 3 bardzo fajne osoby :*
BetiBeata , Less in More oraz Łukasz Malinowski, których blogi odwiedzam regularnie :)
Bardzo Wam dziękuję :)

A więc aby teraz powinności stało się za dość zdradzę Wam 7 moich sekretów :>

7 rzeczy, których o mnie nie wiecie:


1.  Nie spodziewałam się, że blogowanie  może być tak wciągające i przynosić tyle radości. Blog daje mi motywację i jest miejscem, w którym mogę pokazać mój świat od tej ładniejszej strony, zostawiając gdzieś na boku, to że nie zawsze jest tak kolorowo...  Dlatego dziękuję Wam Kochani za to, że jesteście:*:*:* :)) 




2. Nie mogę się oprzeć... pięknym butom =] Nie wyrzucam tych starszych, tylko je przerabiam. Także w garderobie mam ich sporą ilość ;)



3. Uwielbiam jeść i gotować. Daje mi to ogromną satysfakcję, ale... nie przepadam za słodyczami. Tylko czasem mnie coś najdzie i wtedy najczęściej w domu nie ma nic słodkiego ;)


ale..

4. Nie cierpię zmywać ..  i potem mój zlew wygląda tak.. :> Perfekcyjna Pani Domu pewnie dała by mi po łapkach ;)



5. Uwielbiam przerabiać rzeczy, zwłaszcza te w domu. Nowy design starej  lampy, szafy .. obklejam, przyklejam, przybijam itp, itd =)
To jest właśńie lampa którą obiłam materiałem z cekinów, z którego wcześniej uszyłam sukienkę ;) kawałek lustra też wygrzebanego na targu ze starociami i odpimpowane ;) Na górnym zdjęciu też, stare płytki glazury pryśnięte spray'em na złoto:)



 6. Mój ukochany i jednocześnie mój personalny fotograf blogowy to Dawid, który na co dzień wcale nie robi zdjęć:) W pracy zajmuje się  dźwiękiem oraz produkcją muzyki. Doświadczenie w robieniu zdjęć zdobywa wraz ze mną podczas sesji do bloga ;)






7. Kocham zwierzęta. Gdybym wygrała w totka na pewno większość pieniędzy przeznaczyłabym na zbudowanie jakiś rodzinnych schronisk dla psiaków i kotów. Wiem, wiem marzycielka:)
 Dawid nazywa mnie Elwirką ( to taka dziewczynka z kreskówek Lonley Toons, która strrrrrasznie kochała swojego kiciuusiiia:)




buziaki =))
ps. po południu dodam blogi, które nominuję do Versatile Blogger :) Dziś już idę spać , bo ten dopisek piszę o 4:22 ;P

You Might Also Like

37 Comments

  1. Cudowne zwierzaki i ja jestem psią mamą!

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja jestem psią mamą ;) A Twoim pupile są cudni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Notka bardzo fajna i pomysłowa, daje dużo do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale! aż nie wiem co powiedzieć.
    Pozdrów domowników :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny post - strasznie mi sie podoba ta Twoja natura przeróbkarska :) to bardzo kreatywne :) no i taka słodka dziewczyna nie lubi słodyczy - to zaskoczenie dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pola :) jesteś bardzo pozytywną osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mnie zaskoczyłaś tym domowym look - iem, nie spodziewałam się że gotujesz !bardzo udany post, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znowu fajny post, znowu fajna TY :) W sumie ta zabawa z nominacjami dziwna, ale dzięki niej blogger zyskuje bardziej ludzkie oblicze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie i z pomysłem odpowiedziałaś na Wyróżnienie.Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie też demotywuje zmywanie, chociaż bardzo lubię gotować ;p Słodkie masz zwierzaki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna notka - taka prawdziwa :) Pokazałaś szczerze swoje zalety i wady...ale jesteś tak przesympatyczną osobą, że nawet za ten nieporządek w kuchni nie sposób się na Ciebie gniewać. Bardzo podoba mi się Twoja artystyczna dusza, masz talent do przerabiania starych rzeczy w niezłe cacka! Jestem pełna podziwu :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj rozumiem Cię doskonale, sama mam totalnego świra na punkcie pięknego i gatunkowo dobrego obuwia
    Ściskam, Lona
    Miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię czytać posty, które są odpowiedzią na TAG :) Naprawdę sporo można się z takich postów dowiedzieć :)
    Ja również bardzo lubię gotować, ale w odróżnieniu od Ciebie uwielbiam też zmywać. Mało tego, powiedziałam, że nawet nie zainwestuję w zmywarkę :D Czas pokaże, może jednak nie dotrzymam słowa gdy brak wolnego czasu da się kiedyś we znaki...nie wiem :)
    Wnioskując po fragmentach zdjęć musisz mieć naprawdę ładny i przytulny wystrój domu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wszystko opisane :)))) ja też nie cierpie zmywać dlatego zaopatrzyłam się w zmywarkę do naczyń ;))) ale masz słodkie zwierzaczki :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post, taka odskocznia od typowych notatek szafiarskich (: Widzę, że jesteś osobą niezwykle kreatywną (: ja także uwielbiam wszelkie przeróbki i robienie coś z niczego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też lubię pichcić ale zmywać garów to już nie bardzo hihi;)
    Świetny post Kochana-jesteś wspaniała:*

    OdpowiedzUsuń
  17. jak idealna kandydatka na żonę ;D hee :))
    pozdrawiam i zapraszam do Mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł z tymi płytkami, świetnie wyglądają! A co do słodyczy, mam podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję:)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie w końcu dowiedzieć się czegoś o Tobie, bo do tej pory mogliśmy poznawać tylko Twój styl ;)
    świetnie wygladaja takie wlasnorecznie przerobione rzeczy, są unikatowe i zawsze przyciagają moją uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pola Jesteś fantastyczna i taka ciepła ..zdjęcia bezcenne...wszystkie bez wyjątku :)))
    To Ja CI dziękuję :*Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Elwirko - pokazałaś zupełnie inną twarz. Taką normalną , która z kotem przyrządza pyszności swojemu facetowi...No super !! Bardzo mi się podoba :) jestem pod wrażeniem :***

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś mega pozytywną osobą!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam Cię za punkt 7... nic dodać nic ująć

    OdpowiedzUsuń
  25. ja też uwielbiam gotować i cieszę się jak małe dziecko, kiedy inni zajadają się moimi potrawami :D ale w przeciwieństwie do Ciebie, słodycze to mój słaby punkt :(
    :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna siódemka ! też nie cierpię zmywać , kocham psiaki i kociaki , no i co do punktów 1, 2 - mam tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. a dziękuję :) jak mnie coś najdzie to dodam wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzięki za nominację do Versatile Blogger, przed chwilą skończyłam tworzyć notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. mam pytanko gdzie kupilas te szare spodnie ?strasznie mi sie podobają zdradź sklep proszeeee ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam je w cubusie, ale to jakieś 2 lata temu.. więc jedyna szansa to może gdzieś na allegro ktoś będzie robił wyprzedaż z szafy.. ja też żałuję, że nie kupiłam sobie 2 par albo czarnych ( bo jeszcze i takie były ) :/ pozdrawiam

      Usuń
  30. Fajne zdjęcia i zwierzaki! :)Spodniachy podomowe po prostu mnie urzekły, uwielbiam szary dres po domu :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. a tak z innej beczki... czy twój znak zodiaku to byk ? :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :) Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3

Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)

recent posts

Obserwatorzy

Formularz kontaktowy