Najlepszego Dżasta !!! :)

23:43Hypnotizing Fashion

Dzisiaj post z życzeniami urodzinowymi  dla Dżasty !!! http://redheroine.blogspot.com/
Cały plan to zasługa Twojej drugiej połówki:) Wybacz, że trochę skromnie u mnie ale to tyle co dałam radę zrobić na moim mądrym telefonie i nawet udało mi się załadować fotkę ;)

STO LAT KOCHANA !!! :) Dodam, że Dżasta jest spod znaku wagi - jak ja ;)




ps. Trochę problemów rodzinnych uniemożliwiło mi ostatnio dodawanie postów, oraz odwiedzanie Waszych blogów, a także dodanie wcześniej dzisiejszego wpisu... Jutro wracam do domu i mam nadzieję odrobić zaległości, zamieścić nową sesję oraz sprawdzić nowości u Was :)

pozdrawiam Was serdecznie:))

You Might Also Like

9 Comments

  1. wagi są ponoć strasznie charakterne...
    i upierdliwe...
    to nie moja opinia =]
    kolejny post wywołuje wzruszenie i łzy radości
    dziękuję
    dziękuję
    dziękuję
    buziaki =]

    OdpowiedzUsuń
  2. Wracaj już, wracaj się stęskniliśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dołączam się do życzeń :)
    nadrabiaj zaległości, koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. witaj:) tym razem w sprawie nominacji Twojego bloga do nagrody Versatile Blogger:) więcej na ten temat na moim blogu:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. sto lat!!!!!:)
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    jak zawsze pozdrawiam i zapraszam:*:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także dołączam się do życzeń (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Też dołączam się do życzeń...

    OdpowiedzUsuń
  8. i ja ;)

    poza tym, czekam z niecierpliwością, aż wrócisz, bo chcę JUŻ zobaczyć Twój nowy zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :) Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3

Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)

recent posts

Obserwatorzy

Formularz kontaktowy